Novice Klub Galerija Forum Blog
           
     
 
17. februar 2012 TanjaM
Ne glede na modne smernice, ki vplivajo na samo postavitev, obliko in barvo črk, logotipa...naj bi bila na vizitki vidna (oblikovno in barvno) dejavnost delovne organizacije, v kateri smo zaposleni. Črke in vse številke naj bi bile dovolj velike, da ne bi spravljali v zadrego tiste, katerim izročimo vizitke. Vse potrebne informacije o delovni organizaciji – naslov, telefon, telefaks, e-mail, so tam napisane zaradi vaših poslovnih stikov, zato tudi vašega zasebnega naslova ali vaše zasebne telefonske številke na službeni vizitki ni. Če pa želite nekomu dati podatke o sebi zasebno, potem boste uporabili svojo zasebno vizitko, ali pa na službeno – in to v prisotnosti osebe, kateri izročate službeno vizitko – zapišite svoj naslov ali telefonsko številko.

Seveda so tudi pri teh pravilih izjeme. Npr. vaše delovno mesto je takšno, da naj bi bili vsem ljudem dostopni v kakršni koli uri dneva in noči. Člani poslovodnega odbora ali ozki sodelavci v timu, predsednik uprave in poslovna tajnica, sodelavci pri kakšnih projektih ali akcijah, ki naj bi bili vedno dosegljivi drug drugemu, so dolžni dati tudi informacije o dosegljivosti ob vsakem v času. Toda to je vedno vezano na interne dogovore in stike med sodelavci.

Ob seznanjanju izročimo svojo vizitko vedno s spremljajočo besedo – izvolite. Pri tem je vizitka obrnjena tako, da je stran s podatki obrnjena navzgor in tako podana, da prejemnik takoj lahko pogleda, kar ga zanima, ne pa, da najprej obrača vizitko. Vizitke naj bi vedno imeli v za to namenjenih usnjenih ali kovinskih etuijih. Nikakor jih ne hranimo v denarnicah, med raznimi kreditnimi karticami, niti kar v žepih suknjičev, saj so to trenutki, ko vedno usmerjamo pozornost na nove znancev in je tisto čakanje, dokler nekdo ne najde vizitke, precej neprijetno, mi pa medtem vidimo v denarnicah vse od tujih valut, tolarjev, družinskih slik... Saj ne da bi ravno gledali, toda gibi naših sogovornikov vedno pritegnejo našo pozornost.

Ob sprejemu tuje vizitke se zahvalimo, ne spravimo je takoj v zadnji hlačni žep ali v zgornji žep suknjiča niti je ne vržemo v poslovni kovček ali v torbico, temveč jo zadržimo toliko časa v rokah, da vidimo tiste osnovne informacije, spregovorimo kakšno besedo o prebranih podatkih ali postavimo še kakšno vprašanje, šele nato jo odložimo ali vložimo v etui (seveda ne med svoje vizitke) ali v torbico. Če pa je vaša vizitka slučajno pomečkana, popisana ali kakorkoli umazana, je bolje, da je ne izročate nikomur (s tem bi že takoj ob spoznavanju z nekom preveč povedali o sebi!), pač pa se opravičite, pravzaprav pojasnite, da je nimate pri sebi (seveda to ni hvale vredno niti ni prava marketinška poteza, je pa vseeno boljše od tistega, povedanega pred oklepajem), da pa jo boste čim prej, že jutri poslali.

Na sestanku z osebami, s katerimi smo se ravnokar spoznali, lahko vizitke zložimo pred seboj na mizi (največ štiri do pet) po vrsti, tako kot sedijo ti poslovni partnerji, naši novi znanci, kar nam bo pomagalo pri točnem nagovarjanju, naslavljanju oseb in z lahkoto si bomo zapomnili njihova imena in priimke.

Vir: Povzeto po knjigi Oljka; o sporazumevanju in obnašanju, tudi tako govorimo
 
Prijava
uporabniško ime
geslo
zadnja tema:
stran je omogočila:
 
  Cesta Marežganskega upora 2, 6000 Koper | Tel. +386 5 6658 231; Fax. +386 5 6658 299 | TR.ŠT.10100-0035808321